Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Friday, March 19, 2010

From the Desk of MOD

Hari ni aku MOD.Aku bosan.Tapi nak buat camner aku yang nak sangat keja hotel.Bila keja hotel kena MOD la at least sebulan sekali.

Actually aku baru balik from SOCSO office.Ada meeting ngan diaorg kat sana.Habis meeting tadi kol 5.30.Drive balik to Cherating drop by Sg Ular jap jenguk my little monster tu n tukar baju trus pegi resort.Serius aku ngantuk giler babi ni.Melantak Lasagna aku rasa sampai petang esok aku tak yah makan apa2 coz sgt kenyang.

Esok lak aku patut keja.Tapi patutkah aku keja?Aku dah wat keputusan yang x patut aku keja esok.Nak tido puas2 la......Ada tak ubat yang boleh bagi aku tido tanpa memikirkan or termimpikan hal opis?Tolong...I'm dead serious bout it.Aku rasa aku ni macam Tokey resort ni plak la.....Gaji ciput(Aku gak yang mintak byk tu dulu)Syukur la wei......

Aku haram tak ronda lagi ni.Apa la nak bohong dalam report nih?Resort penuh plak.Cuti sekolah.

K lah nak g ronda.....jumpa lagi.TATA

No comments: