Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Tuesday, October 11, 2011

East Coast...Gud bye!

Kenapa gud bye to East Coast?Jawapan nya aku dah dapat keja kat Kota Metropolitan.KL I'm back.
Sapa yang baca blog ni,pasti tahu kedudukan aku sebagai seorang part time Master student,seorang accountant yang bizi giler,seorang mak yang almost failed as a mom and seorang wife yang berjauhan ngan husband.Loser kan?
Sebagai langkah bijak and to avoid from being super loser,aku terpaksa la gigih mencari kerja untuk berada dekat ngan suami,ngan UiTM dan anak aku boleh tengok muka papa dia hari-hari.Berkat doa hari-hari,dapat juga aku kerja kat KL.
Perjalanan career aku setelah kembali ke East Coast agak tak smooth.So i guest east coast is just not for me kot.Cukuplah 2 tahun aku disini.

Aku tak kan berhenti berdoa agar segalanya dipermudahkan...Amin!

No comments: