Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Wednesday, December 21, 2011

Aku dan Sesuatu...

Sesuatu itu ada lah orang gila.

Dari kecik memang orang gila suker kat aku.Jangan tanya sebab apa,aku tak de jawapan.
Apa mungkin diaorang nampak  aku sama dengan diaorang?Meibi kot.
Dulu masa aku sekolah rendah ngan menengah,balik skolah naik bas awam.Kat bas stand pokok buluh Kuantan,ada  Mok Zoh,pastu yang lelaki nama apa aku tak sempat tanya dan beberapa orang lagi lah.
Aku ni la tempat diaorang mintak duit ataupun dok sebelah saja nak borak-borak atau wat bising.Mungkin cuba untuk berkongsi rasa kot.Walaupun aku ni takut macam nak mati,tapi aku layan jer...layan gak wei...

Sebenarnya banyak lagi kejadian aku bersama ornag gila,tapi tak pe lah...aku banyak dah lupa.Dan sekarang aku di KL ni ada la satu orang gile tu akan tunggu aku tiap-tiap hari depan KK infront of Kotaraya,nak duit singgit...."singgit je kak...orang nak beli air"itu yang dia selalu cakap kat aku,dan aku pulak dah jadi mcm tanggungjawab nak kena bagi duit kat dia...so secara tak langsung aku ada adik orang gila la..eh?

Aku memang lunch sorang-sorang,jarang nak bergaul,anti social tu tidak,cuma aku memang tak de kawan kot.
Hari ni aku lunch kat kepsi,baca  blog anak mat nor yang dah lama gile tak update tu,tetiba tingin nak makan KFC.Makan la aku sorang-sorang sambil hadap  tv dalam KFC tu..iklan pun iklan la,janji tak rasa loser sangat.Tiba-tiba ada pulak gelandangan masuk cari makan.Dengan selamba dia dok meja depan aku yang ada sisa-sisa ayam orang tinggal.Aku dah cuak....lambat pulak burger nak abis...aku takut dia datang rampas burger aku...

Eh dia tunjuk minat nak borak ngan aku pulak....dia tanya hari ni hari apa la,jam pukul berapa lah.Lepas jawab lebih kurang coz takut yang amat sangat....aku tinggalkan air Pepsi ngan cheezy wedges angkat punggung and blah....

Sambil memikirkan nasib air dan cheezy aku....aku beli keropok lekor sebagai pengubat hati.Rezeki dia hari ni....

No comments: