Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Sunday, February 19, 2012

Jom Cuci Mata

Stock baru keronsang ngan wallet.Wallet Hermes dan Guess.Aku dapat murah,so aku tolak murah-murah jugak la.Quality not bad kalau pakai tu tak nampak macam imitation sangat.Sapa intrested boleh contact aku at elya.wirdati@yahoo.com.Handbag pun ada,tudung bawal pun ada..Nanti aku up kat next entry.


Keronsang RM 4 each


Guess RM 35 termasuk harga pos


Guess RM 35 termasuk harga pos


Guess RM 35 termasukk haga pos

Add caption
Yang ni pulak Hermes..besar sikit,in trend sekarang harga aku tolak RM 70 termasuk postage.
RM 70 incl postage...serius besar dan cantik.Ada tali sekali..


Okey..sapa berminat silalah contact aku.add aku di FB pun boleh,cari Leya Nasir


Bai..

2 comments:

lieynanilaz said...

cantik di pandang...

Leya said...

heheheh..oder la!byk lagi stock