Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Tuesday, February 14, 2012

Aku Doakan agar segalanya di Permudahkan

Aku memang cepat sentap kalau dengar ada orang susah..susah yang betul2 tak tercapai dek akal.Contoh macam duduk rumah buruk,berlantaikan tanah with a package of ada anak kecik.Sebab tu aku selalu berdoa,aku nak jadi senang,mintak Allah bukak pintu rezeki aku,supaya aku boleh kongsi dengan orang-orang yang memerlukan.Aku ada impian,aku nak bina rumah anak yatim dan orang susah,lengkap segala keperluan,untuk anak2 bagi pelajaran yang baik,untuk ibu2 tunggal kita mahirkan mereka dengan ilmu jahitan,masakan or apa jugak la yang boleh datangkan hasil untuk tampung keperluan hidup mereka.Kita boleh buat profit sharing atau bayar gaji...anak2 kita develop bagi pandai buat marketing,untuk pasarkan product2 yang kita buat tu.Semoga Allah permudahkan jalan untuk penuhi impian aku.

Sebab aku cakap ni ialah...ok let me share satu blog ni In Front Of My Damn Beautyiful Eyes.Aku baca blog ni.Hari2 aku baca.So satu hari dia sudah up entry pasal orang susah kat kampung dia.Ramai yang tampil untuk membantu dan doakan semoga apa yang dia cuba nak tolong the family di permudahkan.Aku cuma nak panjangkankan lagi...mana tahu ada yang sudi membantu.Korang baca lah..kalau nak like kat FB dia pun silakan lah..Tapi aku nak cakap awal2 blog dia ni untuk orang-orang yang mindanya terbuka,dan membaca tanpa prejudis,dan tidak suka suka hati buat judgement atas seseorang.Atau dalam ertikata lain kena lah guna otak bukan guna hati.Nobody's perfect okeeyyy....

1 comment:

Small tony said...

mcm mana nk contact akak tu
tolong emailkan email dia or phone no
email mama: sumimieputeh@gmail.com