Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Tuesday, May 24, 2011

From Finance Office Jugak.....but with diff company

Tajuk entry secara terang lagi bersuluh menunjukkan aku tukar keja lagik....balik East Coast since 2009 sedikit sebanyak menggugat kedudukan kerjaya aku...Menyesal???Ya....x la!banyak??? sket2 kot.tapi baru adventure namo eh.....last entry aku bersiaran dari Impiana Resort Cherating.Pastu mood nak berbelog hilang,so aku tak menulis.tapi banyak benda jadi kat aku sepanjang persaraan aku dari bidang penulisan...kekekkeeke.Lepas Impiana aku tukar keja,setelah owner tu agak menyampah tgk muka aku asyik gagap sangap je dalam meeting,aku belah..kunun mengejar tangga corporate...corporate ladder kekdahnya!namun ado!!nanti la bila aku rasa comfortable nak share I will reveal.sekali lagi aku menyesal?? aku bersyukur sangat2...walaupun tempat kerja baru aku ni bukanlah company idaman aku....namun Allah Taala telah mensuratkan bahawa rezeki aku disini...tapi aku tak akan berhenti dari mencari dan terus mencari.......Doa kuat2!

No comments: