Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Sunday, May 29, 2011

Reason for me to start blogging back.....

Ayat x leh blah macam blogger tegar yang baru buat comeback....Aku start buat blog ni since 2008,masa tu tgh howwtt masing2 ada blog sendiri...tapi harammmm tak reti.Masuk ni aku rasa ada 6 kali aku tak ingat password.Menulis sekadar bila aku ada mood....tak caya tgk la mau setahun setengah lepas ni baru hapdate plak...Tapi aku perlu satu medium untuk aku luahkan perasaan aku ni....jadi aku kembali menulis di blog ini.REASON????keh keh keh...kat opis ni twitter n FB di block...

Buat kawan2 di FB aku mmg tau aku selalu gak la hapdate status,perasaan,perlian,apa saja lah pasal diri ini tapi bila kemudahan itu di block di opis ini,wireless pun macam jahanam perangainya,,,jap ada jap tak de,jadi aku terpaksa la rujuk balik ke blog ini untuk meluahkan perasaan aku.That's the reason why I turn to you blog!

Hari ini Ahad...ya Ahad dan aku ditempat keja...Kerja hari Ahad???That's not something new for hoteliers.Cuma I miss my bangun lambat on Sunday,walking to kedai roti canai and baca sorat kabar while enjoying my coffee.Segalanya nikmat itu hilang bila aku decide nak wat Master kat Uitm in Hospitality Management.Aku dah lepas 2 semeter dah...another 3 to go.......Sekarang ni ok sket coz cuti semester and Kerajaan pulak decide semua nanti masuk September...cuti panjang la....Ingatkan boleh la bersuka ria di pagi Ahad sbb aku keja hari Sabtu(kalau ada kelas aku off Sabtu and keja Ahad)namun boss aku kijam yang amat....kena gak keja Ahad and replace on the other day.Fine aku ok,tapi bila aku mintak nak off in any other days on weekends...mula lah dia buat perangai Firaun dia....Takut sangat kalau aku tak de!Aku kena cari keja lain.....biar dia menggelupur!

Ps:Ko soh sgat aku keja Ahad kan.....ye aku blog walking jaga tepi kain orang seharian hari ini!

No comments: