Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Sunday, March 4, 2012

Family Gathering@Agrobase Sg Buloh

Semalam berlangsung majlis ramah mesra antara family kat umah Mak Ngah aku di Sg Buloh.Mak Ngah ni adik ayah aku,anak dia tokey Agrobase kat Sg Buloh tu,so sapa2 yang nak beli pokok bunga,pasu2 silalah ke sana...


So kita layan gambar je lah dulu...tak de benda nak citer sangat pun.


Aku la tu.Muka macam pau terlebih mauri pan suda.....

Aku lagi&Chef of the day...Chef Lan yang ambik cuti sempena event ni

Hoh...garden concept gitu...sambil bbq sambil jual pokok
Armand ngan Murni anak cousin aku yang tokey pasu
Chef yang sangat gembira sebab dapat petik rosemary fresh...
Ini lah Meang Kam my Mom punya speciality..makanan org Thai.Makan ngan daun kaduk...sedap giler...

Gambar sewaktu BBQ tak ambik sebab enpon habis bateri...

Sekian

No comments: