Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Sunday, March 4, 2012

Mari...Mari New Stock Sudah Sampai

Bisness kecil-kecilan aku.Stock baru sampai kalau sapa berminat silallah email aku di elya.wirdati@yahoo.com.Barang-barang ni dari China.Aku tak jual mahal2 sebab aku dapat pun murah2.Ini replika,tapi aku berani jamin kualiti bagus,padan la ngan harga.


Stock wallet Feragamo ngan Prada.Mari kita layan gambar.....


Feragamo Green Colour-RM 45 exl postage
Dari depan-Feragamo Brown RM 45


Inside

 Yang ini pulak kaler biru...serius nicee.


 Keadaan di dalam

Feragamo-3 Colour Blue,Brown&Green 

Cantik bukan.....



Ini Prada...3 Colour jugak..Blackie,Brown and Red


Prada-RM 45 exl postage



 Rupa bentuk di dalam-Brown



Sapa nak order sila la email.Ambik banyak boleh further discount lagi.
Kualiti bagus.


Email to :elya.wirdati@yahoo.com
FB aku Leya Nasir


Till then...babai

No comments: