Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Thursday, July 19, 2012

Research Proposal Defence and Makan2 Lunch for the last time


Kita mulakan dengan gambar lepas kenyang mencekik.Thanks to Nik's hubby tolong snap kan picture.Sorang tak de coz pergi tapau makanan untuk laki dia.

From left Linda(KLMU)Rossi(PoliJB)Addy(Insaniah UC),Aku ,Azhar(Poli Sabak Bernam)Along(Poli Sabak Bernam)Wana(Uitm Melaka)Nik(KLMU)and Izwan(KLMU jugak)See...kawan2 aku semua lecturer kan?Aku je dari industry,tapi tak pe kalian rockss bebeh...terutama time buat assignment last menet.

www.hazeleya.blogspot.com
Lokasi:Pak Su Corner Seksyen 16.

Gambar ni diambil sempena majlis lunch bersama-sama setelah merelakan diri di belasah oleh panel sewaktu pembentangan RP.Jadi faham2 bila muka tak berapa ceria makna nya teruk la kena taruk..haha.


Aku Erda n Zahar(Warga Emas)sebab kami hampir sebaya.Aku kata hampir bukan sebaya..dan aku lah paling muda antara diaorang berdua.Ok aku tipu!

Sedih jugak la bila ingatkan yang lepas ni masing2 susah nak jumpa dah.Dah sebelah kaki nak genggam scroll.No more weekend class lepas ni.Rindu weh,sebab masa ni lah baru otak aku betul-betul buat critical thinking.Nak buat PHD nampak gaya nya tidak lah kot,apa aku nak jadi?Aki bukan nak jadi lecturer pun.Aku sayang kerja aku sekarang.

But seriously.Aku sedih.Sebab tak de kelas lagi.



No comments: