Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Saturday, June 14, 2008

Berita Gembira dari Syurga

Alhamdulillah....Allah makbulkan jugak doa aku siang malam.Aku mummy to be.huhu..Kan aku ada tulis b4 this aku demam and not feeling well.Aku pergi clinic semalam and urine test telah mengesahkannya.Aku sms semua orang yang penting dalam idup aku.And they are happy for me too.
Dalam gembira ada gak rasa takut yang amat sangat kerana aku dapat rasakan aku akan melalui hari-hari yang sukar dalam menempuh perjalanan jadi mak orang nih.Aku ini pesakit kencing manis yang tak reti berpantang dan juga aku ada high blood pressure.Apa pun aku harap sangat aku berjaya menempuhi segalanya dengan tenang.

Adib Ziqry,Wan Martin,Wan Myra and Aqif Umar(anak2 Angah n Acu) soon goona have rakan baru untuk mengganas.Aku harap anak aku nanti tak de komplikasi dan sihat sempurna.Kalau apapun yang Allah nak tunjuk atas segala salah silap aku dimasa lalu dan kini,aku doakan biarlah ianya ke atas aku sahaja.

No comments: