Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Friday, June 13, 2008

Kerja...kerja kerj...erk

Puas ati sebab baru pas maki orang...tadi minyak abis.Lepas tu Faizal(S&R)lak datang tanya pasal chlorinne.dah abis langsung.Aku ingat pas aku tulis ni aku nak hantar e mail kat SGM request satu office baru sekali ngan stor.Aku dok tengah2 so that sumer barang depan mata aku.Saiz half of Tesco extra kat sg Dua pun ok dah.macam biasa ku akan maki Zarina dulu...budak ni pun satu dah bertahun ikut aku keja,dari aku kat melaka lagi still tak paham kehendak aku.Rosot sejak bercinta-citaan ni...tepon bunyi aku agak ..Kalau tak Saidi..mesti Liza.Ermm orang yang suka main walkie talkie a.k.a En Saidi.tanya aku pasal payment.Huhuhu...bulan ni aku bayar sumer supplier pasti gaji ni makan asap.Rasakan......

No comments: