Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Friday, June 13, 2008

Tak Puas Hati...Menyirap Jer

Sebab darah aku tengah panas aku pakai kaler nih

Pagi ni mungkin nasi lemak yang aku makan tadi ada tebuan jatuh kot.Sebab aku asik la nak naik darah jer.Lepas kes Faizal settle,Human Capital Officer aka Norliza Karsa plak tepon."emm Elya..kami nak ambik duit bleh tak,nak beli hamper...."Aku ingat lagi dia cakap,Lost world of Tambun akan bagi Hamper...hamper kejadah apa lagi.....nak beli barang loose nak wrap hamper.Apa dia pikir kitaorang sumer ni keja supermarket pandai bab2 wrapping ni.aku cakap beli la yang dah siap since kita ada kedai panel yang wat hamper.Seperti biasa aku tahu makcik tu tak kan setuju nya....Jadi dia gunakan khidmat Reddha plak.Aku malas nak citer panjang so aku arahkan staff aku pegi antar terus duit tu.(tanda protes ar)Nak pegi Tambun lusa,nak beli barang esok nak warpping.hadiah sponsor pun tak wrapp lagi.Esok half day and esok Liza ada kenduri yang kena attend.Bila nak wrapp hamper?Boleh anda semua tolong nilaikan kebijaksanaan aku nyer Human Capital Officer nih....?So dia dah kuar ngan assistant dia.Assistant dia dah anto SMS kat aku punya bebulu....hehehehe what a life.

Tunggu what's next.......o ya Sobirin mekanik anto request nak bli barang repair landrover yang layak di buat besi buruk,timbang kilo hantar kat Perwaja untuk dilumatkan and wat dawai kokot
The best part Encik SAIDI NYAN dah approve without my consent.Jadi aku tak sign la request tu.Dia g gak amek duit so nanti Saidi la jawab.Aku nak tengok takat mana la benda tu leh jalan.Memang bleh mental disorder kalau keja lama2 kat sini.So sekarang aku nak bukak Jobstreet untuk cari kerja........

No comments: