Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Friday, June 13, 2008

Wat Blog tuuuuuu.....

For the 1st time aku nak tulis kat blog ni.Actually aku wat blog ni sebab terpengaruh ngan kawan-kawan.Masa sekolah cikgu suruh tulis karangan pun aku malas ni ada hati nak wat blog.Aku akan tulis apa yang aku rasa sepanjang hari kat sini.I created this blog at my office a.k.a Finance Office yang memanjang tak de duit.....heheheh ,aku la bos yang jaga duit tu.Tapi aku diawasi oleh sorang bos yang kedekutnya tahap dewa.Nama dia Nazir.Alamak kerja tak siap lagi ni.....Bos nak balik arini.Aku kerja kat resort di Pulau Pinang.Dah rezeki aku kat sini.Ni baru intro.Aku akan citer sumer pengalaman yang aku ingat.Kot la boleh wat pedoman untuk orang yang sesat.Kat resort yang pernah menempatkan orang-oranng jahat Malaysia ni aku dah nak masuk 3 tahun.Aku ingat lagi mula aku join tempat ni,orang kat sister hotel di Kolumpo bet aku tahan 6 bulan jer.huhuhuuhhu sorry la nak masuk 3 tahun dah la.Keja best....??huh dok umah la best.tapi kalau dok umah dapat duit lagi best.So aku kena gak la keja walaupun dah berpuluh kali aku nak letak surat resign.Tension keja?Dok wat gila la kalau tak nak tension kan....That is the price you have to pay.Dulu mak aku masa kecik2 selalu cakap...belajar rajin2 nanti bila besar tak la keja teruk.Hidup senang...Aku pun belajar la walaupun aku memang malas.Memang la keja best skang ni tapi teruk gak....hari2 kena migrain.Aku dikelilingi oleh umat manusia yang bermacam jenis.Semua ini menyumbang kepada faktor darah tinggi aku.K lah...Reddha baru tepon aku cakap minyak tak dak.Pak din kata aku tak bagi cek.Macam mana aku nak wat claim back kalau Pak din tak pulang resit?1st problem of the day,how to solve it :
Langkah pertama maki Zarina dulu...kenapa hang tak wat cheque...macam biasa jawapan dia kan menaikkan darah aku
Kedua aku nampak Pak din aku pun marah(sebab dia orang tua aku kena la cakap elok2)pak din kenapa tak ambik cash dulu.....
langkah ketiga aku kena kuar dulu dari sini untuk memulakan hari yang memualkan di resort ni.


No comments: