Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Monday, June 30, 2008

Dari Katil Hospital 273B-Lam Wah Ee

Pagi yang memboringkan....First day dalam spital.Aku admitted semalam kol 10.Sebab?nak stabilkan gula dalam darah aku dan menurunkan tekanan darah tinggi aku ni.Tido tak nyenyak sebab banyak kali nurse datang periksa tekanan darah aku.Pagi buta aku dah bangun sebab tak leh tido sgt.Dah sakit kepala aku ni ha....

Pagi pagi dah start cucuk insulin,sakit gak,tapi nak wat mcm mana.Actually mind aku je yang cakap sakit sebab aku takut jarum.Hahhaha.The real fact is tak pun..lapar giler nih.Ye la dok spital diet aku dipantau.Dok umah atau opis suka ati aku la nak sesah apa pun.Eiiii,sapa kata dok saja best?tak best la...rasa macam nak lari pg kerja jer nih.hehehehe.Tapi bila kenangkan certain things better dok sini la.Tak la sakit kepala,at least aku rehat for a few days.Hope so la kan....mahal belanja hospitalisation ni.Company lak tak tanggung,maka guna la duit sendiri.Sib baikk la memang aku plan nak ada anak so savings aku wat dari awal lagi,mengenangkan aku yang tak sihat ni so aku bleh agak belaja spital mesti mencanak2 nya.Every months both of us set aside about 500 sorang just for savings.Belanja agak2 la skang ni.Mak plak dah dok ngan aku jadi tak la makan kat luar dah.

Aku pening la...nanti sambung lagi.Jap lagi mesti nak test sugar level punya.So to be continued...

No comments: