Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Monday, August 29, 2011

Nak Raya Dah....

Kat opis.Dalam mode raye.Alhamdulillah puasa dapat ditempuhi tanpa banyak cabaran bagi orang yang berpenyakit macam aku ni.Serius tak de mood nak keja.Kat opis pun tinggal aku ngan staff aku chinese girl dua orang dan dua lagi budak melayu yang aku tak approvekan cuti nya.Kot kalau approve semua meroyan lak bos aku.

Aku menantikan perkhabaran baik dari bos,kot la nak announce half day ke nampaknya macam sia-sia sahaja.Tak pe lah.Nanti kalau aku dah kaya,bukak kempeni sendiri aku tak kan buat staff aku macam ni.Kesian tau...kalau diaorang datang keja pun tapi kepala hotak dah kat kampung,dah ingat lemang ketupat pun tak de guna kan.Bila aku tanya pun macam berat je nak bukak mulut.Protest la tuh...kekekeke.Tak pe la,jap lagi korang balik la.Tinggal la aku seorang kat opis ni sampai kol 5.

Adik beradik semua dah ada kat umah,mesti tengah siap-siap nak sambut raya.So aku balik keja petang ni pun of coz la feeling anak muda yang baru pulang dari perantauan kan...anak muda la  sangat....
Persiapan raya?Siapkan utuk Adib&Armand,aku beli jubah selai,tudung satu.cukup la...laki bukan ada disisi pun.Petang esok aku gerak pegi Kl,bawak Armand jumpa papa dia.Sedih sebonar eh...walaupun kami ni hoteliers and my hubby memang biasa keja time raya,tapi this is 1st time kami raya jauh-jauh.Kalau dulu ebendo dia keja hari raya,pagi raya tu still boleh memohon keampunan pastu hantar dia pegi keja sambil tengok Bangla&Nepal pegi sembayang raya.Then aku for sure akan kutuk dia, Bangla pun dapat cuti you....

Ni yang buat aku lagi tak sabar nak berenti keja dan menjadikan diri ini bos merangkap kuli....so that we can enjoy the freedom
Doakan aku yer...

So...to my blog readers....I'm wishing you guys :

SELAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR DAN BATIN


No comments: