Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Wednesday, August 10, 2011

Pukul berapa nak Meeting?Pukul Berapa nak bukak Puasa?

Aku sebal dan hampir bebal ni.Sib baik puasa...

Macam ni la kan bila keja ngan non Muslim.
Tak tau kot nak hormat,yang kita ni puasa...time bukak puasa pukul 7.20.
Meeting will start at 7...Jadi aku bukak puasa camner?
Baca niat then korek hidung kah?

Cepat lah...aku nak kluar dari sini.

Nota kaki:Memang aku marah!

2 comments:

Freaky said...

pergh gila seksa keje macam tu.. meeting kul 7 =_=

Leya said...

tu la..patut time-time gini dah standby kat umah dah...