Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Thursday, July 14, 2011

Kalau Itu Yang Terbaik..

Minggu ni minggu last aku tinggal ngan my soulmate...Kami terpaksa berpisah...Ekceli malas nak pikir,sebab kalau pikir nanti aku sedih.Bila aku sedih aku tak leh concentrate keja..dan bila konsentrasi dah hilang makin best la boss hammer aku kan...But itulah takdirnya.Kami terpaksa berpisah tapi atas tuntutan kerja.Bukan atas sebab lain...
Macam ni la life as a hoteliers...most uf us yang keja hotel ni jarang duduk serumah.Most of us ni jumpa sesekali je.Pernah masa aku interview kat satu tempat ni untuk posting kat Pantai Timur,the ED tanya aku where's ur husband working,it is a problem for you to shift from your current place to our place?Aku cakap my hubby now is in Vietnam.Since we married it's only one year we stay together and the rest is long distance relationship.Not to mention aku redah my pregnancy period sorang-sorang...laki keja jauh.But kuasa anak la yang sebabkan kami cari jalan jugak nak stay together.In other words aku ni mobile,tapi the exact reason aku nak post kat East Cost ni pasal my hubby can transfer back to one of the property kat East Coast.Maka berbahagia lah kami di negeri Pantai Timur ini walau aku banyak kali tukar keja sepanjang dua tahun nih....
Lepas dua tahun kat east Coast property,maka tibalah masanya dia kena transfer lagi...career advancement katanya.
Sekali lagi kami terpaksa dok jauh-jauh...Sekarang ada dua hati yang akan rindu kat dia.Aku dan of coz Armand...Armand close sangat ngan Papa dia,jadi aku dengan ini secara gigih juga akan cari kerja kat KOLUMPO...KL i'll be back hokeyhhhh.....

No comments: