Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Sunday, June 19, 2011

Because of You...Yes..you!

Lama tak hapdet..bukan malas tapi aku bizi tahap gaban sampai tak sempat nak menjenguk ke alam maya.Bizi dengan 4th quarter forecast la,financial report la,rumah tangga lagi..tak tercapai dek akal bizi nya.Hari ni nak tulis pasal apa ek..owh,tadi ontheway datang keja..yer aku keja hari nih,,,tetiba emosi kena keja hari Ahad,dengar redio,hari ni hari bapa rupanya..so aku pun decide la nak ziarah kubur arwah abah jap...Sampai sana sedekah Al-Fatihah dan beberapa surah,aku teruskan perjalanan ke tempat kerja.Hanya itu je yang aku mampu kan.Tapi sebab Abah lah aku jadi aku hari ni..aku tak kan pernah berhenti bersyukur atas apa yang aku kecapi selama ni.Abah aku adalah hero pujaan aku,pemimpin idola aku dan ayah yang paling hebat buat aku.
Abah..Because of you Abah I am who I am now...

Terima Kasih ya Abah.

No comments: