Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Wednesday, June 15, 2011

Perfect Strangers

Semua tu gara-gara join Segment Ben Ashaari.Aku mula tak reti nak cari ahli group nih...sebab aku ni pemalu sket...motif???Tetiba nampak NasZ post kat komen tanya sapa nak joien group dia...maka sepantas kilat aku pegi kat blog dia dan paste aku punya url...Nama Perfect Strangers tu aku nyer idea la...sebab kita-kita kan tak kenal each other lagi...dan suddenly bergabung jadi satu kumpulan...harapnya meletopzz la kan...mau tak, mencicit cari ahli group.Dekat pukul 4 baru dapat paste...tengkiu to NasZ lagi sekali sebab tetiba je internet meroyan...nak post komen pun tak leh....Aku perasan dengan adanya segmen-segmen dari Ben ni maka followers aku dah bertambah...dulu aku buat belog aku la yang syok sendiri baca...harap2 lepas ni kita boleh la bertukar citer dan idea..

TO ALL PERFECT STRANGERS:
KAMOOOO SEMUA SUDAH ADA DI BLOGLIST SAYA.....UNDER PERFECT STRANGERS
BERSAMALAH KITA MEMAJUKAN DIRI DI DUNIA BLOG INI.....ayat macam Menteri nak pancing undi...
Tengkiu to all group members

3 comments:

sue perbs.. said...

thanx idea tu memg bernas.. tdi pon tibe2 tenet problem.. tu yg tk sempat bgi idea.. wlupun dpt hadiah saguhati tk pe la kan.. ade grup bru... btw, dh buat bloglist jugak..
salam prknalan..

Nasz said...

thanx sebab sudi join group yg saya buka. tadi saya kat ofis, so line internet ofis, dorang block utk chat box. terpaksa buat satu entry untuk cari ahli. huhu. ingatkan mustahil tapi akhirnya menjadi gak. huhu.

Tadi masa terhad, ingatkan nak vote untuk ketua sekali. sebab nak adil. sori ye..huhu..

anyway..jemput join segmen simple terbaru saya..huhu.

SEGMEN SIMPLE: KEKUATAN DAN KELEMAHAN DIRI AKU ...

Unknown said...

nice to meet U geng :D