Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Monday, June 6, 2011

Hari yang Kelam...kabut

Semalam hantar  my mom and and aunty uncle pergi Umrah..Actually masa dapat tau yang they all ni akan pergi umrah beramai-ramai,aku bersyukur sangat2 tapi dalam masa yang sama aku CUAK...hehe
Gile tak cuak...anak aku xde orang jaga....My son Armand sgt close ngan neneknya,sebab dari kecik lagi nenek yang ngasuh.Puas pikir,nak antar nursery ke macam mana.Ada satu solution lagi,hantar dia dok ngan my sis kat KT..adoii aku la plak tak leh duduk,tinggal dia lama2.Dekat2 my mom nak pegi,my adik bongsu kata dia sanggup jaga,sebab dia dah berenti keja(yang ni lagi satu hal...keja&berenti suka hati adalah sgt sinonim ngan dia)So problemo slove.
Ni citer kat airport semalam....masa my mom and aunty nak masuk departure hall,time salam2 tu bergemalah tangisan dari cucu2 kesayangan mereka....ada yang nenekkkkkkk.....nak ikut nenekkkkkk(obviously anak aku la tuh),ada yang wannnnnnn....tokkkkkk.....haru weh!Dan time tu jugak baru aku realize yang cousin2 aku ni pun bergantung kat mak masing2 gak untuk jaga anak...stok tak pecaya nursery la ni!
So kat airport semalam haru biru ngan histeria cucu2 nenek,wan&tok yang tinggal diaorang coz nak pg wat Umrah.
Malam tadi...tengah malam Armand Ryan mengamuk cari nenek.Puas gak la aku nak tenangkan dia.Papa Armand sangat penyabar orangnya coz anak nangis satu taman boleh dengar dia tetap TIDO...hangin mak!
Pagi tadi dia ngamuk plak tak bagi aku pegi keja...aish haru biru tol la ko ni nak....
En hubby antar aku g keja,dia ikut and hari ni Armand dok ngan Papa...baru jap call..my hubby dah tanya awak balik keja kol baper....baru kol sebelas...da tak larat ke?haaha

No comments: