Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Wednesday, June 15, 2011

From Paris With Love

Jonathan Rhys Meyers aka JRM adalah punca aku migrain hari ni...Sebab?Sebab dia sangat howtt lalu membuat aku delaykan waktu tido dek kerana layan dia kat HBO malam tadi.Ala citer lama tu pun nak tengok ke?Aah citer lama,aku pun tengok kat wayang dah,masa tu kat JB tapi kerana dia howttt,aku layan lagi sampai la aku tak cukup tido,pastu sakit kepala.
Semalam aku demam,balik dari keja badan rasa tak best...mungkin meraikan ke kenselan miting,jadi diri ini tak dapat terima yang boleh balik awal semalam lalu mendemamkan dirinya.Lepas maghrib,makan ubat pastu tido..tapi biasalah bila ada anak yang sangat aktif,maka tido tu akan terganggu.Kejap-kejap mommy...Armand nak susu...kejap kang Adib buwatt Armand...kejap-kejap aku kena bangun sergah dia sebab spray Rexona aku sampai tinggal nyawa ikan je dah....So tak la lena seperti yang dibayangkan.Last-last lepas kena haruk ngan aku baru la dia insaf,cari selimut bagai masuk tido...nanti mesti dia mengadu kat nenek dia kan yang Mommy asyik buwatt dia....
Gambar ni masa Armand umur satu tahun...kat beach depan umah...training surfing....huhu

lepas Armand tido,dah aku plak x leh tido.bagun pg kat hall tgk tv...lepas lenguh tangan tukar chanel semuer citer sangat tak best,tekan HBO dah kuar citer FPWL tu....jadi sangkut depan tv JRM sampai abis...Tido lambat,kol 5 pagi dah bangun siap2 antar Adib g school patah balik g keja.Masa bawak keta dah rasa tingtiong...tapi segalanya memuncak bila mana kena maki sikit sebanyak dalam meeting ngan bos kesayangan aku...Aku sebenarnya nak marah staff aku ni sebab dia ada wat salah sampai aku kena taruk dalam meeting...tapi tak pe la...mak redhoo je lah.Jap lagi meletopzzz la ni....Aduh hati sabarlah...

1 comment:

idafirdausi said...

dear.. cuba gi sihttp://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=205636656146116&id=165095833533532&notif_t=feed_comment_replyni..