Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Wednesday, June 8, 2011

Entry sebelum masuk Weekly Review Meeting!

Sekarang masih lagi tunggu boss panggil masuk meeting.ED semua dah ada tapi cam biasalah stat meeting time Asar habis dekat2 sepertiga malam....Bayangkan waktu2 solat yang kelaut tuh....
Aku dah ready ngan semua report yang nak di prizenkan jap lagi,tapi cam biasa lah sebab ED aku ni pun Akauntan jugak,dapat je dia spot mistake2 yang kadang2 aku pun tak perasan.Dia sangat sharp cakap lu!Jadi aku menanti ngan penuh pasrah sambil taip entri ni...
Aku memang tak suker hari Rabu...aku selalu doa hari Rabu ni lepas macam tu jer...ataupun dia gabung ngan hari Selasa ke...jadi hari Selabu!Sebab hari Rabu hari miting.Hari untuk tadah telinga dengar ED membebel secara berduet...Dan hari Rabu jugak lah hari aku wat muka macam bagus dalam miting...Tau camner muka macam bagus???Kemam bibir rapat2 sambil angguk kunun paham apa bos cakap....nak lagi best selang-seli ngan ayat..will do Dato...noted Dato...cam haram kan perangai...padahal main banyak...hahaha.
Ala bukan aku jer...aku tengok sumer managers macam tu...specially kaki chiller...gila bai sejuk dato berdua tuh...Lagi keji bila start burukkan teman sekerja lain sebab nak naik pangkat...HIPO sgt kan.

Selalu pas mitting mesti ada sesi makan bersama Dato...tapi sebab habis pun dah lewat,umah aku pun sejam perjalanan dari opis...maka aku tak pernahlah join sesi ramah mesra,buat2 bahagia dan jadi plastic woman tu...tak per lah,dah cukup ngan apa yang aku dapat sekarang...Aku memang tak reti nak bodek...apa aku tau keja aku siap.

Tengok...masih belum panggil lagi.Pukul berapa la mau stat deiiii..............

No comments: