Korang Cool Kalau Klik Di Sini

Wednesday, June 8, 2011

Tengah Miting Hapdet Blog

Hiks...jangan tak caya...Miting still on tapi aku dengan selamba nya update.Part aku dah sentel...tak banyak hal,report aku sharp no question ask...Lepas dah azab den.Adoii byk lagi nak kena dengar ni.Separuh minit miting pun tak lepas lagi ni...Diorang mesti ingat aku tgh prepare untuk forecast next quarter...tempat strategik,aku apa lagi on la hapdet belogs aku yang hidup segan mati tak mau ni....Biarlah kowt aku sorang je pun baca apa aku tulis ni kan.....Biarlah sapa nak kata aku siok sendiri nyer pownnn
Hari ni aku bizi tahap cipan,aku lupa call encik suami.Tadi masa aku ngelat pegi toilet aku call him dah member sentap....Motif bzz sampai lupa laki katanyer....Bila aku tya kenapa yu tak call dah tau ai tak call yu....dengan pantas dia jawab ai pun bizi gak....dah tu???dah nama sama2 keja otel,memang paham dah kan..igt kes sentap2 ni boleh dielakkan....nampak nya...nan ado!
Okey lah fine,,,aku akan set jam every one hour to call him starting from tomoro...heh!

2 comments:

solomolo said...

bos, ada pekerja ngah updater blog masa meeting ni !!!~

Leya said...

haha...bos tak tau punya...cover baik nih